שירותים ניידים לאירועים ציבוריים

השכרת שירותים ניידים

בין אם מדובר באירוע משפחתי או חברתי תחת כיפת השמיים, חתונה בטבע, הפנינג קהילתי בשטח, אירוע משפחתי בחצר הבית, יום גיבוש לחברה, מופע פארק עם רבבות משתתפים, פסטיבל כל אירוע אחר הנערך בשטח פתוח – השכרת שירותים ניידים היא פתרון אולטימטיבי וחשוב ביותר להצלחת האירוע, לתחושת הנוחות של המשתתפים ולאווירה נעימה.

שירותים ניידים לאירוע זו לא אופציה, זו חובה

במקום בו לא ניתן לספק מענה היגייני לקהל רב – שירותים ניידים לאירועים הם הכרח. כיום, ניתן להזמין שירותים ניידים התואמים את אופי האירוע, על פי רמות שונות של איכות המוצר – החל משירותים פשוטים ועד חדרי שירותים מפוארים המספקים פרטיות מלאה, תאורה, כיור, מראה ואפילו מיזוג אוויר! החברות המובילות בשוק מציעות תאי שירותים ניידים ברמה גבוהה מאוד המבטיחה שמירה על סטנדרטים סניטריים גבוהים באירוע שלכם.

היתרונות של שירותים ניידים לאירועים

לשירותים ניידים ישנם מספר יתרונות בולטים במיוחד המבדילים אותם מהשירותים הכימיים אשר נחקקו לרעה בתודעתנו. פרמטרים של איכות, יוקרה, אביזרים נלווים, סטריליות, היעדר ריחות רעים, פירוק פסולת בצורה ידידות – כל אלו הם חשובים ביותר בעת בחירת סוג שירותים ניידים לאירועים. להלן מספר יתרונות בולטים שיש לקחת בחשבון:
● אסתטיקה – שירותים ניידים לאירועים הם מעוצבים ובעלי מראה אסתטי ומזמין.
● סטריליזציה – שירותים ניידים הם סטריליים, קלים לתחזוקה, מנוקים באופן תדיר על ידי איש מקצוע, בעלי כלים סניטריים ואינם משאירים מים וריחות לא טובים. הם קלים לתחזוקה.
● אוורר אפקטיבי – מערך האוורר בשירותים ניידים כולל פתחי אוורר הנועדו לשמור על איכות האוויר, סירקולציה ושמירה על ריח טוב בכל זמן. לצד צוות הדואג לאוורר ולנקות את השירותים באופן שוטף – נמנעת הצטברות של חיידים במקום והשהות הופכת נעימה יותר.
● מגוון רחב המתאים לכל אירוע – כיום ניתן למצוא מגוון רחב של שירותים, מה שמאפשר את התאמתם לסוגים שונים של אירועים קטנים כגדולים.
● שמירה על איכות הסביבה – לא נעשה בהם שימוש בחומרים כימיים, אלא בחומרים טבעיים המונעים ריחות רעים. בנוסף, פינוי הפסולת נעשה בשאיבת ואקום המעלימה את הפסולת, חוסכת במים ושומרת על הניקיון.
● נגישות – ניתן לבחור בשירותים ניידים הנגישים לנכים, בעלי מוגבלויות ומבוגרים.