בתי שימוש ניידים

השכרת שירותים ניידים

במרוצת השנים, צברו תאוצה שלל האירועים תחת שמיים פתוחים וסביבה צבעונית ופסטורלית. בעבר אירועים אלו דרשו הכנה מוקדמת ואינספור פיתרונות ״הישרדותיים״, בעיקר בתחום ההיגיינה והנוחיות. כיום ישנו פיתרון נוח לשירותים ניידים בחיק הטבע, שירותים המאפשרים להנות מבילוי תחת כיפת השמיים, מקום מכובד והיגייני.

בעקבות הטכנולוגיה המפותחת והמתפתחת בצעדי ענק, פתרונות אלו אינם רלוונטיים יותר ואירוע בחיק הטבע, אינו מהווה בעיה ומחשבה מוקדמת. באמצעות תאי שירותים ניידים של חברת מוצאות, תוכלו ליהנות מבילוי תחת כיפת השמיים, היגייני ומכובד שיאפשר לכם להקל ראש, להירגע וליהנות באמת ובתמים מהטבע המרהיב.

לפני הכל, מאיפה מתחילים?

על מנת לארגן את האירוע הטבעי, המהנה והמושלם עליכם לבחור את היעד בו תרצו להקים את האירוע ולבדוק כי אכן קיימים בידיכים כל אישורי הבירוקרטיה הכלולים בכך.

ניתן גם להיעזר בחברת אירועים בעלת ניסיון קודם, אשר תעשה זאת בשימכם ותדאג לכל הדרוש על מנת שהאירוע יעבור בשלום ובבטחה. לאחר שאירגנתם את כלל האישורים, בחרתם את המיקום המדויק, מוזיקת הרקע הנכונה, המזון האיכותי, קורת הגג ואת כל שחפץ ליבכם, נותרה רק סוגיה אחת ולמען האמת, מעט מטרידה והיא: תנאי הנוחיות.

תאי הנוחיות הניידים בעבר וכיום

רבים מאיתנו נכחו באינספור אירועים ציבוריים בעבר, כגון הופעות, פסטיבלים וכדומה ועלה בגורלנו מכורח הנסיבות להשתמש בתאי שירותים ניידים ולא פעם אחת וכזכור לנו, החוויה אינה מלבבת במיוחד.

בתי שימוש ניידים, נתפסים בעייני הכלל כמגושמים, לא נוחים, בעלי עיצוב קלוקל ומוקד מרכזי לריחות קשים, חיידקים וזוהמה.

אך לא עוד!

תאי הנוחיות הניידים החדשים הינם מעוצבים כיד המלך ומאפשרים למשתמש חווית שימוש היגיינית ומכבדת לא פחות מתא שימוש ביתי ואפילו מפואר כתאי בתי מלון. באמצעות לחיצת כפתור אחת, מיכלי השטיפה מנקים את ההפרשות, ללא צורך במים זורמים או במערכות ביוב מסובכות ומפותחות.

מעבר לאספקת התאים הניידים, דואגת חברת מוצאות גם לטיפול ושמירה על ניקיון התאים לאורך כל האירוע על מנת שהשימוש בו יהיה יעיל לכם ולאורחיכם בכל מועד ובכל שעה.

ניתן לראות את העיצובים ולהתרשם מיוקרתם בגלריית התמונות באתרינו.

הסיבה העיקרית להשכיר בתי שימוש ניידים לאירוע שלכם

תאי הנוחיות הניידים מהווים פיתרון טכנולוגי לתנאים האלמנטריים הקשים בטבע, הם מקנים שימוש יעיל, היגייני, נוח ומרהיב לעין, המאפשר לאורחים שלכם להנות בלב שלם משבירת השיגרה ומהטבע הססגוני. 

מדובר על תוספת חיונית, ירוקה ויפה לאירוע חלומותיכם, הפרטי והאישי. כל זאת יעשה על ידי תיאום מראש עם החברה, שיכלול מידע מדויק על כמות מוזמנים והפרטים הנחוצים, על מנת שנוכל לארגן מראש את כל הדרוש כדי להשביע רצונכם ולספק לכם שירות מעל המצופה.